Komunikat! W dniu 13.11.2024 infolinia telefoniczna jest nieczynna. Prosimy o kontakt mailowy.
Sugerujemy kontakt mailowy lub poprzez wypełnienie znajdującego się poniżej formularza. Na wszelkie pytania odpowiemy do 24h. Możesz skontaktować się z nami także poprzez Messengera. Jeśli potrzebujesz szybkiej informacji skontaktuj się z nami telefoniczne pod numerem +48 12 346 24 89. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Biuro jest czynne w dni robocze od godziny 9.00 do 16.00.
Termin realizacji zamówienia
Orientacyjny termin wysyłki danego produktu podany jest przy każdym z przedmiotów. Jeśli w zamówieniu dodano kilka produktów, całość zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia. Dane podane na stronie są orientacyjne. Dokładamy wszelkich starań aby informacje o dostępności produktów prezentowane na stronie były jak najbardziej aktualne. Może się jednak zdarzyć, iż w przypadku braku produktu, którym objęte jest zamówienie, jego wysyłka opóźni się. W takim przypadku oferujemy podzielenie wysyłki zamówienia na kilka części.
Jak mogę złożyć zamówienie
Zachęcamy do złożenia zamówienia bezpośrednio poprzez stronę. Informacje dotyczące składania zamówień znajdziesz w naszym Poradniku kupującego. Możesz także złożyć zamówienie mailem na adres biuro@all4home.pl
Jak mogę sprawdzić termin realizacji zamówienia
Termin realizacji ustalany jest przez nas na etapie przekazywania zamówienia do realizacji. Aby sprawdzić planowany termin wysyłki wystarczy przejść do swojego zamówienia. Link do zamówienia przesłaliśmy do Ciebie w mailu potwierdzającym przekazanie zamówienia do realizacji. O termin możesz także zapytać wypełniając poniższy formularz kontaktowy.
Jak mogę zgłosić reklamację
W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie reklamacji, za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Dalsze instrukcje otrzymasz od nas e-mailem zwrotnym.
Jak wygląda procedura zwrotu towarów
Chęć odesłania towaru zgłoś w poprzez poniższy formularz i odeślij zwracany produkt wraz z dowodem zakupu. Po zgłoszeniu zwrotu, będziemy oczekiwać na Twoją przesyłkę. Szczegółowa procedura zwrotu towarów została opisana w Regulaminie zakupów (§6. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy)
Formularz kontaktowy
Jeśli nie znalazłeś powyżej odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Możesz także zapytać o termin realizacji zamówienia, zgłosić reklamację lub zwrot towaru. Na wszystkie zapytania odpowiemy możliwie jak naszybciej.
Zagadnienia prawne
Zgodność Regulaminu i Polityki prywatności z aktualnym prawem polskim oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych zapewnia kancelaria prawna Weblaw. Nasza dokumentacja i procedury są ściśle dopasowane i aktualizowane pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Dane teleadresowe
All4home Wyposażenie Wnętrz
FORT 47A | ul. Forteczna 5
32-086 Węgrzce
E-mail: biuro@all4home.pl